CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 11, 2011

Melayan karenah buah hatiku,,,



OOPPSS...lame suda aku tak buat entry baru.agak busy lah dgn study...sori yek.Last aku buat entry ari tu mse cuti sem.Skg ni cuti raye cina.Nampaknye asal cuti je baru aku buat entry baru..hehe.Cuti sem ari 2 aku sibuk kat dapur je tapi cuti kali ni plak aku sibuk melayan karenah buah hatiku.Seronok sangatlah dapat luangkan mase dgn die.Mama and papa die pun join ktorg skali g jalan2 kat Melaka.Suwit giler kan ktorg???

haah...ni lah buah hati pengarang jantung aku!

Nak melayan die nih perlukan tenaga yg mencukupi sebab die punye tenaga,pergh...kalah tenaga aku!Lepas minum susu sebotol lagi lah bertambah 
tenaga die.Tapi pape pun aku cukup seronok melayan die.Aku suka betul kalau budak ni nyanyi lagu Insyaallah..semangat betul!

auni bersemangat!

like mak iti, like auni lah!hee...

No comments:

Post a Comment